Nytt år, nya möjligheter

Så nu har man hittat tillbaka till uppdraget på banken, men det är helt klart att två veckor var för lite som ledighet. Men det är lite av spelreglerna med semester systemet vi har, fast flera semestrar dagar hade inte varit fel. Skulle kunna tänka mig att man utökade ledigheten med samma mängd som semesterersättningen är och med det få samma lön som när man jobbar, men med flera lediga dagar. det borde inte kosta arbetsgivaren något, förutom eventuellt inkomstbortfall.

Så vad ser jag för förändringar här på min blogg detta år? Inte mycket förutom att jag kanske lyckas ta mig har ifrån och till en egen server och förhoppnings vis löser problemet att publicera mina kortnoveller och diverse alster. Sedan kommer SL statistiken bli ett permanent inslag, men efter som det är nytt år så nollställer vi tabellen.

Så hoppas att erat år blir som ni vill och förtjänar, så men andra ord god fortsättning där ute.


Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: hihi okej :) Ja gillar det!

2010-01-04 @ 14:17:43
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0