Så då var det en till…

Jag har under någon vecka nu fixat servern där mitt lilla blogghotell skall ligga och tanken var att denna blogg skulle flytta ditt under site namnet ”artfack.se”. Men nu föll jag för frestelsen och köpa en ny domän och nu kommer den här bloggen flytta till ”ghosthack.eu”, men när det händer är inte spikat, för jag har inte kollat vad man har för möjlighet att exportera bloggen från den siten. Men ni som läser kommer att märka det…

Tror att jag måste sätta mig ner och fundera igenom en plan för hur domänerna skall fungera och kanske avveckla någon. Inte för att jag tror det är så lätt att släppa någon domän häller. Men det löser sig nog med tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0