SL/MTB ni har förtjänat detta…

Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork, din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum!
Din usla gam, din slemmige torsk, förnicklade pappskalle, skunk, förbanne mig, lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär dig åt!
Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din, saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,helvete,
helvetes jävla skit!!!

För i morse när jag kom till stationen för pendeltåget och väntade på tåget skulle komma. Det kom inte och hade det inte varit för en nyfiken trafikant som hade fått information att tåg in till staden var inställt, så hade jag och min sköna stått där än. Så det var bara att vända och gå till tunnelbanan och ta den långa vägen runt via Gullmarsplan.  Det tog mig bara 23 minuter länger än vad det brukar göra.

TACK SL, för att ni förgyller min dag på detta viset.


Kommentarer
Postat av: Lotta

fniss vi hade nog inte stått kvar än, men men..

2010-01-26 @ 11:05:59
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0