Ny vecka nya möjligheter…

Så då är sommaren här i full kraft och vi har precis passerat Midsommar. Denna vecka inne bär slutet och början på något nytt, den eviga cykeln som konsult. Så på torsdag är man tillbaka till bänken efter ett 13 månader uppdrag, för hoppnings vis så kan jag lägga ner X antal timmar på utbildningsprojektet i höst. Så jag ser bara möjligheter till att lära mig lite nya saker och möjligheten att dra fötterna efter mig och bete mig lite divigt på HQ… För nu blir det inget 8 – 17 innan semestern, jag tror inte att någon miss unnar mig det…

Så ut i solen med er så fort jobbet slutar och ta till er de nya möjligheterna som ges om man kan se lite positivt på sin omgivning…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0