Nya Xbox360…

Hm jag är väll lätt lurad när det kommer till design, som jag brukar beskylla min fru för att vara genom uttrycket ”Shiny”… Men den 16/7 landar den här i Sverige och JA jag har redan beställt en, så jag kommer ha en Xbox360 Arcade med 60GB hårdisk över till någon som är intresserad. Men erkänn det är en läcker design och det som är nytt är att den har flera USB portar 5st, inbyggt WLAN (Trådlöst), AC3 utgång (Slipper Audio tillbehöret), hårdisken är inbyggd (Går att byta via lucka) och mindre och tystare.

Så efter den 17/7 kommer jag kunna åter komma med mera information hur den fungerar i värkligheten, så till dess får även jag skaffa mera tåla mod…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0