Trött så trött…

Det känns som om jag inte har sovit på en vecka, men det är inte så. Inte för att jag har sovit så mycket som jag borde, så har jag i alla fall sovit. Jag förstår inte att det skall bli så här när min älskling är ute och reser i värden. Men detta är nytt denna gången, normalt brukar jag finna ro efter en vecka, men inte den här gången, jag hoppas att detta inte är en ny trend.

Så den som tycker att jag har varit frånvarande från bloggen har helt rätt, det är som det inte riktigt finns energi att skriva den första raden och det har det varit i cirka en vecka. Det känns lika dant i kroppen, men som sagt det är bara en känsla. För väl man har kommit igång så går det riktigt bra, det bevisade sig förra onsdagen när jag var iväg till Spinningen. Jag kände att jag hade noll energi, men ändå var det inga problem att ta sig genom 55 minuter pass med Olle.

Det skall bli skönt med lååång helg, jag hoppas att jag hittar inspiration att skriva lite mera innan veckan är slut.


Kommentarer
Postat av: Lotta

<3 Älskar dig!

2010-04-01 @ 19:21:20
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0