Dags att terrorist klassa Israel?

För när ett land går och använder militär mot civila mål så är det inte bara brott mot FN stagar och Genèveavtalet, utan det är en handlig som skulle kunna likställas terrorism. Det är aldrig okey att använda militär i civila åtgärder när det gäller att begränsa eller att upprätthålla ordning. Enligt Genèveavtalet så står det klart och tydligt vad som kan anses som militära mål, så jag tycker att FN skall se till att dra Israel inför rätta, för denna handling måstes ses som ett krigsbrott.

Jag hoppas att våra landsmän är oskadd och välbehandlade, men jag tvivlar starkt, efter som man sanktionerade detta från staten Israel. Det är dags för blockad och bojkott mot Israel, själv så kommer jag att medvetet om jag kan, inte handla produkter som är tillverkade i detta terroristland.

Sist skall nämnas att värden måste erkänna Hamas som styre, för de är demokratiskt valda. Är inte kampen om demokrati mer värt att uppmuntra, än kriget mot terrorism?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0