Så var det fredag igen...

Ytter liggaren en arbetsvecka snart avklarad, det känns lite som om veckrna börja accelerera igen. Som vanligt skall det bli skönt med helg, det är bara synd att vädrets makter inte vill samma sak. Så vad häder i helgen, inte mycket planerat och troligtvis går det enligt plan ”B”. Det som är där imot mycket roligt är att Bror och famil skall komm över, det var ett tag sedan det hände. Så det skall bli riktigt kul.

Nänu skall jag förberda mig in för fredagens sista kraft ansträngning, så med andra or ha en trevlig helg där ute! För det skall jag ha och i mitt huvud hör jag min gammel morfar som säger: det finns inga dåliga väder, utan bara dåliga kläder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0