Det lilla horhuset på prärien

Satt i går och zappade kanaler och så började reklamen för ” Paradise Hotel”, de visade upp deltagarna som de var innan, under och efter utröstningen och det var glädje och tårar. Mot slutet av reklamen så zoomar de ut och man ser Hotellet mot skogen, då slår mig tanken som delar rubriken: Det lilla horhuset på prärien.

För detta är ju koppleri och vi tittare får vara med på ”Live showen”, hur kan detta vara lagligt? Jo just de med tävlande får inte betalt för ”sex” men det utför sexuella tjänster som det i slutändan får betalt för. Detta är förklädd bordell verksamhet. Det andra som slår en är hur hittar man så tanke befriade människor som är så kåta att vara med i TV så att de kan tänka sig att prostituera sig?

Är det som så att det som är olagligt är alltid lagligt så länge man har ett media bolag i ryggen? Hur som hälst så förstår jag inte vad som lockar att titta, för jag försökte mig på att se ett helt program, men jag lessnade vid första reklam pausen.

Min nästa ide till dockusåpa/nöjesprogram ”Porrfilmen” där deltagarna skall prestera en porrfilm per veckolag och det laget som får minst röster på sin ”Film” får tittarna rösta ut. Det är ärligare än Paradise Hotel och skulle vara mera upphetsande och se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0