Kräftskiva…

Det är inte alltid allt går som man har tänkt och kräftskiva är väll en sådan tillställning som historiskt i ens uppväxt har störst odds att gå snett. Men hittills har man varit förskonad från större fadäser… Men i helgens kräftskiva så gick något snett som inte känns hel okey. jag vet inte riktigt vad som hände, men senare på Facebook kunde man läsa att en person kände sig utkastad! Jag et inte hur detta kunde ske för jag kastade inte ut någon och om det var så vill jag be om ursäkt, för när baksmällan lade sig vid lunch på söndagen så kom det en ångest våg som jag hade bytt tillbaka mot baksmälla vilken dag som hälst.

Hoppas att denna vecka blir bättre än hur den förra slutade…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0