Måndag, kanske är det i dag allt vänder?

Det är känslan jag intalar mig på måndags morgnar, ett försök till positivt mindset. Men det är svårt när man fryser hela morgonen, samt  man känner av Migränen sedan helgen. Samtidigt som man inte trivs på uppdraget man sitter på efter som det är stressande för att det är oorganiserat och dåligt dokumenterat.

Det är tur att man har en positiv älskling som hjälper en att hålla humöret uppe, ja jag vet att det är bara jag som kan ändra på situationen. Men jag har inte tid eller råd att göra något förhastat, för det vet jag ändå inte leder till något positivt.

Hoppas att er vecka där ute har börjat bättre och att veckan blir bättre vart efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0