Panikångest helvetet på jorden

Har just bett hela jorden att dra åt helvet, har stängt a telefonen vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. Sitter just nu i mitt arbetsrum som jag har låst, försöker samla mig nu efter att tårarna har slutat forsa. Jag vet att detta går över, men jag vet oxå att min omgivning tar stryk av detta. Så fort som jag har greppat tag om verkligheten igen så skall jag ringa min älskling, men just nu har jag ingen styrka.

jag skulle just nu vilja baras släppa allt och sätta mig och skriva av mig i några månader, för skrivandet är läkande för mig. Förlåt mina vänner där ute att jag tär så på er, men som sagt jag kan inte göra detta själv, men jag lider av felet att inte kunna ta hjälp. Det gör det hela inte lättare häller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0