iPad 2...

Har kört hårt med den nu sedan i fredags och den lever helt klart upp till förväntningarna! Men det som jag inte riktigt kan lind mitt huvud runt är varför en tvåa? För det finns ingen bra konkurrent till den första! Så varför göra den andra så våldsamt mycket värre? Men jag som tekniker och pryltokig så är man SÅLD.

Så vad är det största märkbara förbättringarna? Den är nästa vulgärt snabb, designen är mer smidig och sedan har den två kameror, som fyller sin funktion. Något negativt i min mening finns kanske i designen av sidoknapparna för de känns lite kantiga och en smula osmidig.

Så mitt betyg på iPad 2 är bara tummarna upp, men om man vill ha en bra "surfplatta" och inte behöver kamerorna så kan man lika bra köpa den första, för den är fortfarande kanon bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0